Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku

ogłoszenie

Utworzono dnia 19.09.2022

INFORMACJA

KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GRÓDKU

o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego

Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. 2022 r. poz. 1692), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) oraz w związku
z upoważnieniem Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gródku do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących dodatku węglowego wydanego na podstawie zarządzenia
Nr 317/22 Wójta Gminy Gródek z dnia 17 sierpnia 2022 r.,  iż wypłata dodatku węglowego nie nastąpi w terminie miesiąca.

Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Gródek i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Podlaskiego.

Gmina Gródek złożyła zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę terminie, jednak do dnia dzisiejszego ich nie otrzymała, co uniemożliwia realizację wypłat dodatków węglowych.

Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.

 

                                                                                            Jolanta Bójko 

                                                                                         Kierownik  Gminnego Ośrodka

                                                                                              Pomocy Społecznej

                                                                                           w Gródku

 

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Imieniny: